Wetenschappelijke publicaties

 

Beek, A. van der. (2002). Interactie in de kleine kring. Doelen, taalfuncties en onderzoeksresultaten. Toegepaste Taalwetenschap in Artikelen, 2002, 77-84.

Blauw, A. de., Damhuis, R., Droop, M., Kienstra, M., & Verhoeven, L. (2000). Interactief taalonderwijs voor jonge kinderen. Onderwijs ontmoet onderzoek. Toegepaste taalwetenschap in artikelen, 64 (2), 37-48.

Ketelaars, M.P., Cuperus, J.M., Daal, J. van., Jansonius, K., & Verhoeven, L. (2009). Screening for pragmatic language impairment: the potential of the children’s communication checklist. Research in Developmental Disabilities,30(5), 952-960.

Peeters, M., Verhoeven, L., Moor, J. de., & Balkom, H. van. (2009). Importance of speech production for phonological awareness and word decoding: The case of children with cerebral palsy. Research in Developmental Disabilities, 30(4), 712-726.

Schuit, M. van der., Segers, E., Balkom, H. van., Stoep, J., & Verhoeven, L. (2010). Immersive communication intervention for speaking and non-speaking children with intellectual disabilities. Augmentative and Alternative Communication, 26, 203-218.